מבוא והגדרות_
1. אתר פריד www.frid.co.il (להלן: "האתר") הינו אתר ברשת האינטרנט, המציע לגולשים אקראיים לקבל מידע על מוצרי ושירותי החברה כמו גם להזמין ולרכוש מוצרים ישירות מהאתר.
האתר נמצא בבעלות חברת פריד בע"מ (להלן:"החברה") .
2. הוראות תקנון זה יחולו על כל אינטראקציה של כל גולש/ת בכל עמוד השייך לאתר בין עם בקישור ישיר או בקישור חיצוני ועקיף. וכל אינטראקציה שכזו מהווה הסכמה של הגולש לתנאי התקנון, באופן שמסדיר את היחסים בין החברה לבין הגולשים ו/או המזמינים באת, באופן של חוזה מחייב בין הצדדים.
3. כל פעולה הזמנה ו/או רכישה באתר מהווה הסכמה של הגולש/ת לפעול ולקבל בהתאם להוראות התקנון. מרגע כניסה לאתר כל פעולה שמבוצעת מיד אחרי מהווה הצהרה של הגולש/ת שקראו את התקנון והסכימו לכל הוראותיו ותנאיו, וכן כי הגולש/ת המבצעים הזמנה הינם לקוחות כשירים שמלאו המשלמים עם אמצעי תשלום בבעלותם.
4.החברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות תקנון זה מפעם לפעם בלא חובת יידוע לכל מאן דבעי.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ביצוע הזמנות ורכישה באתר
5. יצוין כי תמונות המוצרים באתר הינם להמחשה בלבד, וייתכנו סטיות מסויימות בין מה שנראה על גבי מסך המחשב לעומת המוצר הסופי שנמסר ללקוח.
כמו כן תיאורי המוצרים מכוונים לצורך הענקת תמונה ברורה ומלאה ככל הניתן עבור הגולש/ת , אך ייתכן כי תיאורים מסויימים הינם סובייקטיבים וכן ייתכן כי יופיעו שגיאות ו/או אי דיוקים בתום לב ואלו לא יבואו לרוצץ כנגד החברה המפעילה את האתר.
ככל ונפלה טעות כלשהי בתיאור הפריט המוצג או במחירו החברה לא תשא באחריות העולה על ערכך הפריט הנרכש, וכן בכל נזק שאינו ישיר ו/או תוצאתי.
6. ייתכן כי דגמים ו/או מוצרים מסויימים יאזלו מהמלאי של החברה בכל רגע נתון.
ולכן החברה איננה מתחייבת להחזיק מלאי של כל מוצר ו/או דגם המופיע באתר בכל רגע נתון.
כמו כן שומרת לעצמה החברה את הזכות להגביל את כמות הפריטים בכל הזמנה.
7. לצורך ביצוע הזמנה על הלקוח/ה להזין פרטי מידע בסיסיים לפי דרישת האתר על מנת שתוכל החברה להשלים העסקה ולספק את ההזמנה. הלקוח/ה מתחייבים למלא את פרטיהם באופן מדוייק ונכון, ומבינים כי החיוב יבוצע מייד בתום ההזמנה ובטרם סופקה.
מייל הנשלח ללקוח/ה מייד עם השלמת ההזמנה המבשר על אישור העסקה אינו מהווה ראיה לכך שהסקה אכן הושלמה, אלא רק שההזמנה נקלטה במערכת הממוחשבת של החברה.
8. עסקת רכישה תבוצע רק לאחר השלמת תהליך ההזמנה ולאחר שחברת פריד תקבל אישור מחברת כרטיסי האשראי הרלבנטית על ביצוע החיוב . עסקת הרכישה תושלם רק במעמד מסירת המוצר או מוצרים שהוזמנו ללקוח/ה.
במקרה של מוצר או דגם שאזל מהמלאי או לא ניתן לספקו מכל סיבה שהיא, חברת פריד תודיע ללקוח/ה בהקדם האפשרי על ביטול ההזמנה , באמצעות משלוח דוא"ל או באמצעות הודעת אס אמ אס או שיחה טלפונית. וללקוח/ה לא תהא כל טענה שהיא כנגד החברה.
9. בעת הרשמה לאתר, מוצעת אפשרות הרשמה לדיוורים הרשמיים של האתר. באם הלקוח/ה מעוניינת להסיר עצמם מן הדיוור לאחר ההרשמה, ניתן לעשות זאת דרך לינק בתחתית כל דיוור עתידי.
10. מובהר כי רישומי המחשב של החברה בלבד, בדבר הפעולות המתבצעות דרך האתר יהוו ראיה לכאורה לאמור בהם.
11. מובהר כי כל המחירים נקובים בש"ח וכוללים מע"מ כדין ואינם כוללים דמי משלוח.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
המוצרים המוצעים באתר מחיריהם ומבצעים המפורסמים באתר
12. החברה רשאית לעדכן מחירים ולשנותם ללא הודעה מוקדמת ולפי שיקול דעתה הבלעדי, החברה מודיעה כי יתכנו שינויים בין מחירי המוצרים באתר לבין המחרים של מוצרים זהים בחנויות לרבות סניפי הרשת. כמו כן ייתכן ולא כל המוצרים המופיעים באתר יופיעו לשיווק בסניפי הרשת וגם להיפך.
13. החברה תפרסם ותציע מעת לעת מבצעי הנחה ו/או מבצעי כמות ו/או הטבות כאלו ואחרות בתנאים שנקבעו על ידה ולפי שיקול דעתה.
בשל מגבלות בהעברת מידע יצוינו להלן מספר דגשים באשר לפרסום מבצעים :
א. מבצעים כמותיים - ההנחה תמיד תינתן על הפריט הזול מביניהם, אלא אם נאמר באופן ברור ומפורש אחרת.
ב. במבצעים כמותיים – המבצע תמיד יהיה בלעדי ומוגבל לפריט אחד.
כלומר במבצע קנה קבל את ההטבה ניתן יהיה לקבל על מוצר אחד בלבד על כל מוצר קנה בנפרד.
אלא אם יהיה רשום באופן ברור ומפורש שניתן לממש את ההטבה על מספר בלתי מוגבל של פריטים.
ג. ככלל לא יינתנו כפל הנחות/ הטבות על פריטים הנמכרים באתר , אלא אם יצויין באופן ברור ומפורש אחרת.
ד. בהחזרת פריטים ממבצע קנה קבל , באם יוחזר פריט אחד בלבד הסכום שיוחזר יהיה הסכום של המוצר לאחר ההנחה ולא הסכום הממוצע של סך כל הפריטים שנרכשו.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
אספקת הזמנות מהאתר
14. הזמנות יסופקו באמצעות חברת שליחויות המשמשת כספק חיצוני של חברת פריד.
אספקת פריטים אל בית המשתמש כרוכה בתשלום דמי משלוח כמפורט באתר.
הזמנות לבית הלקוח יעשו בערים גדולות בלבד.
ביישובים קהילתיים וקיבוצים ההזמנה תישלח לדואר היישוב. פריד לא מחוייבת לספק הזמנות אל אזורים המוגבלים מבחינה ביטחונית.
15. אספקת הפריטים על ידי חברת השילוח תיעשה בתוך מספר ימים ממועד ביצוע ההזמנה באתר, כפי שצויין במכירה (ועד מקס' של 10 ימי עסקים ו/או 14 ימי עסקים בתקופות עומס הזמנות כגון חגים ו/או מבצעים מיוחדים).פריד איננה אחראית לכל מעשה ו/או מחדל של חברת השילוח, לרבות איחור בביצוע האספקה.
ימי עסקים הינם ימי חול, ראשון עד חמישי, ואינם כוללים שישי, שבת, ערבי חג וחול המועד.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
ביטול עסקה ומדיניות החזרת מוצרים
16. אתר זה כפוף ופועל במסגרת חוק הגנת הצרכן התשמ"א 1981 .
אין באמור בתקציר זה כדי להגביל את זכויותיה של פריד או את זכויותיו הקוגנטיביות של הצרכן, על פי חוק הגנת הצרכן.
לקוחות רשאים לבטל עסקה או לחילופין להחליף את המוצר כנגד מוצר חליפי שווה ערך ו/או זיכוי שווה ערך כספי. הכל כמפורט להלן :
-ביטול עסקה –
לקוחות רשאים לבטל עסקה, לא יאוחר מ-14 (ארבעה עשר) יום ממועד קבלת המוצר או קבלת מסמך הגילוי לפי המאוחר מביניהם.
לקוחות המוגדרים אדם עם מוגבלות (לפי חוק שוויון זכויות) או מי שמלאו לו 65 שנים (להלן: "אזרח ותיק") או מי שמוגדר עולה חדש, יהיו רשאים לבטל עסקה תוך ארבעה חודשים מיום קבלת המוצר או מיום קבלת מסמך הגילוי.
ביטול העסקה יעשה על-ידי מסירת הודעה לחברה בכל אחת מהדרכים המפורטות לעיל :
בשיחה טלפונית למוקד שירות הלקוחות : 1700-50-60-50 , במשלוח מייל avif@frid.co.il ,
בטופס צור קשר באתר או בהודעה ישירה בעמוד הפייסבוק הרשמי של החברה .
על הלקוח לפעול באופן סביר לוודא שהודעתו נקלטה במערכת, במידה ולא קיבל מענה חוזר.
בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן זכות ביטול עסקה לא תחול ביחס לטובין פסידים (מוצרים שעם הגעתם אל הלקוח ומרגע שסופקו לא ניתן להשתמש בהם פעם נוספת או לספקם ללקוח אחר)
יצויין כי , החברה משווקת מוצרים הנחשבים פסידים ולכן ניתן יהיה לבטל עסקה בתנאי שהפריט יוחזר במצב תקין וללא שימוש סגור באריזה ועם התווית כפי שהתקבל.
החברה היא בעלת שיקול הדעת הבלעדי בעניין מצב הסחורה שמוחזרת.
מוצר שיוצר באופן מיוחד עבור לקוח גם כן לא ניתן לביטל עסקה בגינו למעט באם נתגלה פגם במוצר.
בביטול עסקה החברה תשיב ללקוח את התמורה ששילם בפועל בגין המוצר , וכמו כן תהא רשאית לנכות מסך זה דמי ביטול בסך של 5% ממחיר המוצר נושא העסקה או 100 ש"ח, לפי הנמוך מבניהם.
על אף האמור, החברה לא תגבה דמי ביטול היה והביטול נובע מפגם במוצר, אי התאמה בין המוצר לבין הפרטים שנמסרו לגביו בהתאם להוראות הדין, או עקב אי אספקת המוצר במועד שנקבע או עקב כל הפרה אחרת של החברה כלפי הלקוח בקשר עם העסקה. במקרה כאמור הלקוח יודיע על כך לחברה וזו תדאג לתאם מועד לאיסוף המוצר.
במידה והודעת הביטול נעשתה טרם אריזת המשלוח , העסקה תבוטל והלקוח/ה יהיו זכאים לקבל החזר התשלום המלא כולל דמי המשלוח אם אלו נגבו .אך ורק ובאופן ישיר לאמצעי התשלום בו השתמשו הלקוח/ה.
החלפה או החזרת מוצרים יכולה להיעשות באמצעות חברת השליחויות של החברה בכפוף לתשלום דמי החזרה על פי מדיניות החברה (שעשויים להיות שונים מדמי המשלוח).
או בכל אחד מסניפי החברה.
17. דרישה לביטול העסקה כתוצאה מפגם - על הלקוח/ה לבדוק את הפריט מייד עם קבלתו. על הלקוח/ה להחזיר את המוצר כאמור בסעיף 14 ובהקדם האפשרי.
מקרה שכזה יעבור לטיפול מחלקת ביקורת ושירות לקוחות והלקוח/ה יקבלו מענה בתוך 7 ימי עסקים מיום קבלת המוצר בדרך של משלוח , או בתוך 21 ימי עסקים מיום השארת המוצר באחד מסניפי הרשת. ההחלטה והמענה ללקוח/ה יינתנו לגופו של עניין ובהתאם לנסיבות ושיקולה הבלעדי של החברה.
במידה ויבחר הלקוח להשתמש בשירות המשלוחים של החברה והחברה תישא בעלויות המשלוח באם יתברר כי המוצר איננו פגום היא תשיב את המוצר במשלוח ותחייב את הלקוח על שתי השליחויות.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
הזמנה ורכישת מזרנים דרך האתר – הוראות מיוחדות
18. בהזמנת מזרן – הוראה מיוחדת- פריד מעניקה 30 לילות ניסיון (כולל שישי שבת וחגים) במסגרת תקופת הניסיון הלקוח/ה יכולים לבטל את עסקת הזמנת/ רכישת המזרן לקבל את כל כספם חזרה , בכפוף להשבת המזרן שנרכש פיזית לכתובת מחסני החברה באזור התעשייה אריאל מערב. רחוב הסחלב 5.
ובתנאי סף שהמזרן נותר שלם תקין וללא שום פגיעה באותו מצב בו נרכש.
פריד שומרת לעצמה הזכות לזכות את הלקוח/ה במלוא סכום המזרן בפיחות עלות המשלוח הלוך ובמידה והלקוח/ה יבקשו משלוח חזור אזי גם בפיחות המשלוח חזור.
19. אופן החזרת המזרן – על הלקוח/ה להודיע בכתב לפריד בהודעת צור קשר/ דוא"ל או בפקס בהזמנת מזרן על רצונם לבטל את העיסקה ולהשיב את המזרן שנרכש, ובשלב שני לדאוג להשבתו הפיזית לכתובת המצוינת בסעיף לעיל וכל זאת במסגרת תקופת הניסיון.
20. המזרן מגיע בליווי כתב תעודת אחריות. לעיון בכתב האחריות בקישור המצורף.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
אחריות החברה ושימוש במידע_
21. טעות בפירוט המוצר , תמונות שנועדו להמחשה ולא שיקפו במדויק את המוצר ושימוש במוצר שלא בהתאם להוראות והנחיות המופיעות על אטיקט המוצר , כל אלו לא יחייבו את החברה והיא לא תישא באחריות בגין אלו . ובכל מקרה לא תישא החברה באחריות כלשהי העולה על ערך המוצר הנרכש וכן בכל נזק שאינו ישיר ו/או נזק תוצאתי.
22. פריד ו/או מי מטעמה נוקטים באמצעי זהירות מקובלים על מנת לשמור, ככל האפשר על סודיות המידע. פרטיו האישים של המשתמש (שם, דואר אלקטרוני וכדומה) יישמרו במאגר מידע של החברה.
על מנת להגן על סודיות המידע, פועלת פריד באמצעות פרוטוקול לסחר אלקטרוני (SSL- Secure Socket Layer) ויודגש פריד נעזרת בחברה חיצונית לצורך סליקת כרטיסי האשראי ואיננה שומרת בעצמה פרטים של כרטיסי אשראי של לקוחותיה. מובהר כי מאחר ומדובר בביצוע פעולות בסביבה מקוונת, אין באפשרותה של פריד להבטיח חסינות מוחלטת מפני חדירות למחשביה או חשיפת המידע האגור בידי מבצעי פעולות בלתי חוקיות ועל כן, אם יעלה בידי צד שלישי לחדור למידע אשר שמור בידי פריד ו/או להשתמש בו לרעה, לא תהיה למשתמש כל טענה, תביעה או דרישה כלפיה.
23. מאגר המידע בין היתר משמש את פריד או מי מטעמה לצורך ניתוח מידע סטטיסטי , למטרות שיווקיות , פרסום קידום מכירות וכן לצורך פניה לנרשם באופן של דיוור ישיר בכל אמצעי תקשורת שתמצא לנכון. והנרשם מוותר בזאת על כל טענה בגין שימוש ו/או בעלות במידע כאמור, לרבות ויתור על כל טענה על פי חוק הגנת הפרטיות, תשמ"א 1981.
24. נרשמים שמתנגדים לשימוש בפרטיהם, או שמעוניינים להסיר עצמם ממאגר המידע הרשום בבעלות חברה, או שמבקשים שלא לקבל פניות באמצעות דיוור ישיר, יודיעו על כך בכתב בשירות הלקוחות של פריד בצור קשר.
או באמצעות מנגנון ההסרה שיימצא בכל דיוור.
25. פריד עלולה למסור פרטי מידע של לקוחות לצד שלישי במקרים בהם המשתמש ביצע מעשה או מחדל הפוגעים ו/או העלולים לפגוע בפריד ו/או בצדדים שלישיים כלשהם, המשתמש עשה שימוש בשירותי פריד לביצוע מעשה בלתי חוקי, אם התקבל בידי פריד צו שיפוטי המורה לה למסור את פרטי המשתמש לצד שלישי וכן בכל מחלוקת או הליך משפטי.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
קניין רוחני וזכויות יוצרים_
26. כל זכויות הקניין הרוחני בכל התכנים באתר פריד , לרבות סימני המסחר,(בין אם נרשמו ובין אם לאו), הפטנטים, זכויות היוצרים, המדגמים, , הינם רכושה של חברת פריד בלבד.
אין לעשות כל שימוש מסחרי ברשימות ובתמונות המוצרים המופיעים באתר או בפרטים אחרים המתפרסמים על ידי ו/או מטעם פרידבלא קבלת הסכמתה מראש ובכתב. אין להשתמש בנתונים כלשהם המתפרסמים באתר פריד לצורך הצגתם באתר אינטרנט או בשירות אחר כלשהו בניגוד להוראות ההסכם ו/או בלא לקבל את הסכמת פריד מראש ובכתב.
אין להעתיק, לשכפל, להפיץ, למכור, לשווק ולתרגם מידע כלשהו מן האתר (לרבות סימני מסחר, תמונות, בלא קבלת רשותה המפורשת של פריד מראש ובכתב.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
דין שיפוט
27. הדין החל על תקנון זה ו/או על כל פעולה ו/או על סכסוך הנובע ממנו, הוא הדין הישראלי בלבד. בכל מקרה של מחלוקת, הסמכות הבלעדית לדון בכל מחלוקת הנובע, במישרין או בעקיפין, מהוראות תקנון זה ו/או מהשימוש ו/או מרכישות באתר - תהא לבתי המשפט (השלום או המחוזי) תל אביב-יפו ולא לכל בית משפט או ערכאה שיפוטית אחרת.